  • Data: 2005-09-18 09:27:54
    Temat: Re: Data na umowie a deklaracja PCC1
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > upss a to nic nie wiem, znaczy ze na opłate akcyzy mam 5 dni??

    Art. 76. 1. Podatnicy dokonujący nabycia wewnątrzwspólnotowego wyrobów
    akcyzowych niezharmonizowanych są obowiązani po dokonaniu przywozu na
    terytorium kraju złożyć deklarację uproszczoną do właściwego naczelnika
    urzędu celnego i dokonać zapłaty akcyzy w terminie 5 dni, licząc od dnia
    powstania obowiązku podatkowego.
    2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, obowiązek podatkowy powstaje z
    dniem dokonania przywozu wyrobów akcyzowych niezharmonizowanych, nie
    później jednak niż w 7 dniu, licząc od dnia dokonania nabycia.

    to z ustawy o podatku akcyzowym