  • Data: 2007-02-15 15:08:17
    Temat: Re: Darowizna ojciec -> syn (podatek?)
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jureq napisał(a):
> [...]

    tak z ciekawosci
    w tym miesiacu spisalem umowe darowizny 50% smaochodu wartosci 1500zl na
    mame. potrzebne mi to bylo by wpisac przed wydzialem komunikacje mame do
    dowodu rejstracyjnego. czy w zeznaniu podatkowym za biezacy rok bede
    musial to jakos uwzgledniac w rozliczeniu. kwota wyniosla ponizej progu
    wiec zadnego podatku od tego nie place.

    pzdrw