  • Data: 2013-10-08 13:42:33
    Temat: Re: Darowizna na operacje...
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    twój ojciec Ciebie i twojej żony?

    > to przeczytaj reszte zanim napiszesz.

    > ta..
    >
    > bylo juz cos o swistaku i sreberku ?

    Nie wiem, nie znam się.
    Więc prawo zabrania dysponowania swoimi pieniędzmi?
    Czy jakiś urzędnik z UKS może wymyślać co mu się podoba?
    W jakim odstępie czasu taka darowizna nie będzie oszustwem?
    Jest gdzieś jakiś przepis, który mówi: "Darowanych pieniędzy nie możesz darować przed
    upływem roku bo to oszustwo"?