  • Data: 2009-06-25 10:23:11
    Temat: Re: Darowizna mieszkania dzieciom -coś się zmieniło?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 22:04:20 +0200, spp napisał(a):
> [...]

    No, a miałem właśnie się zapytać bo znalazłem w końcu ten tekst jednolity
    który tu cytujesz, + informacja że zięć jest w I grupie podatkowej :)

    > Rzeczywiście się zmieniło, chyba muszę odszczekać że notariusz był
    > douczony. :)

    A może chodziło o jakieś dodatkowe kruczki?

    [...]

    > metrów według skali podatkowej. Przysługuje osobom, które przez co
    > najmniej 5 lat będą nie tylko mieszkać, ale będą też zameldowane w

    A istnieje jeszcze meldunek? Bo ja już się gubię - mieli likwidować, czy
    zlikwidowali? Pamiętam że z powodu zamieszania przy meldunkach były
    wątpliwości dotyczące ulgi meldunkowej przy sprzedaży mieszkania, może
    więc i tutaj jest problem?

    > Czyli jak oboje spełnią warunki wymienione w art. 16 pkt. 2 to córka
    > jest zwolniona i tak i tak, zięć także gdy jest to normalne mieszkanie. :)

    OK, w każdym razie przekażę że chyba notariusz coś pomieszał (albo nie
    zrozumiał wszystkiego, nie wiem)...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944