  • Data: 2005-02-15 13:23:31
    Temat: Re: DG-wyposażenie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 14 Feb 2005, Robi wrote:

    >+ Najprawdopodobniej wyrazam sie nie fachowo. Sproboje jeszcze raz. W
    >+ deklaracje VAT7 w polu "Nabycie towarow i uslug zaliczanych u podatnika do

    *w zasadzie* ;) to w *deklaracji* powinna znaleźć się suma ze stosownej
    *ewidencji* (a nie "wprost z faktury") !!

    >+ srodkow trwalych" wpisuje wartosc netto i obok podatek naliczony. Wartosc
    >+ podatku naliczonego odejmuje od podatku naleznego US i to co zostaje po
    >+ odjeciu wplacam do US.

    ...nie licząc pododawania i poodejmowania wszystkich innych pozycji
    (w *deklaracji*) zawierających podsumowania stosownych pozycji
    z ewidencji...

    >+ Nastepnie ST wpisuje do EST wyliczam rate amortyzacyjna (ktora w przypadku
    >+ amortyzacji jednorazowej jest rowna wartosci netto ST) i ta wpisuje do EST.

    ...z EST do EST ? Przekombinowałeś ;)
    Z EST do KPiR to bym rozważył ;) !

    >+ Czy tak bedzie dobrze?

    Najwyraźniej :)
    Mi chodziło tylko o fakt iż to co przed i po "następnie" jest
    umiarkowanie związane ze sobą.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)