eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDG w Polsce a sprzedaz wysylkowa do Niemiec - pomozcie prosze... › Re: DG w Polsce a sprzedaz wysylkowa do Niemiec - pomozcie prosze...
  • Data: 2005-02-16 14:01:19
    Temat: Re: DG w Polsce a sprzedaz wysylkowa do Niemiec - pomozcie prosze...
    Od: "Wojtas" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Towar w sklepie kosztuje 100 zł.
    > Karta klienta obciążana jest kwotą 100 zł, którą to kwotę BANK WYSTAWCA
    > KARTY przelicza na walutę rachunku/karty (czyli tak jakby ten cudzoziemiec
    > przyjechał do Polski i zapłacił te same 100 zł w normalnym sklepie); kursy
    > są przyzwoite.
    > Ty dostajesz 100 zł pomniejszone o prowizję polcardu/ecardu która wynosi
    > 2-4% (zależy ile sobie wynegocjujesz).

    Dzieki za te info ;-)
    Polcard niestety nie raczyl mi odpowiedziec na moje pytania.

    Ja juz zwatpilem ze ktokolwiek sensownie mi odpowie i chcialem sobie konto
    osobiste w Niemczech zalozyc i sprzedawac i tyle...
    Ksiegowalbym to jako normalna sprzedaz (tak jak bym w swoim sklepie
    sprzedawal) i juz.
    Ciekaw jestem co na to powiedzialby US......

    A wracajac do placenia przez Internet.
    Czy korzystales z uslug Polacardu ??
    Jesli tak, to jak sie to zalatwia ??
    Czy duzo jest formalnosci i ile to trwa ??
    Z kim negocjowac ta prowizje itp ??

    Pozdro, Wojtas