  • Data: 2006-11-09 17:14:36
    Temat: Re: DG- ubezpieczenie zdrowotne?
    Od: a...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    doktorynka napisał(a):

    > Jak z godzinami - powinnas moze wystawiac rachunki za lekcje. Rachunek to
    > dowod ksiegowy.
    > Jak nie masz chetnych, ha... Bedac na ryczalcie zawsze placisz podatek, tak
    > mi sie zdaje.
    > US ustala Ci jakas kwote.

    Właśnie dlatego mam problem:-) W instrukcji do karty podatkowej
    znalazłam, że jeśli wybiorę działalność dotyczącą lekcji na
    godziny, to płacę 3,70 od godziny (w innych rodzajach działalności,
    wymienionych w tabeli:
    http://www.msp.money.pl/d/firma/poradniki/formy_o/ry
    czaltzal3.doc
    rzeczywiśce są stałe kwoty). Chcę robić coś co potrafię, ale i
    coś za co nie będę musiała płacić wysokiego podatku, bo jak
    pisałam, priorytet to ubezpieczenie zdrowotne:)

    Dziękuję bardzo za odpowiedź.
    A.