  • Data: 2005-04-25 19:13:00
    Temat: Re: DG ryczalt i rozliczenie roczne?
    Od: "pieg" <s...@p...TOTEZonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "misiek" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:d4jbua$egg$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Zalozenie
    > Mam dzialanosc gospodarcza opodatkowana wg RYCZALTU
    > Zalozmy ze wykonaywalem te dzialanosc placac 8% podatku
    > Teraz dochodzi do rozliczenia rocznego i wpisuje sobie
    > dochod z tej dzialanosi i odpworwadzony podatek ....
    > a idac dalej i tak musze policzyc podatek we wlasciwej skali czyli doplace
    > do tych 8% reszte az do poziomu skali ....
    > czy ja dobrze mysle czy nie?

    Witam,
    Ryczalt od przychodow ewidencjonowanych?? Ostateczny termin zlozenia
    rozliczenia rocznego za 2004 rok minal 31 stycznia tego roku.
    A jezeli chodzi o Twoje pytanie, to placisz 8% podatku, skala jest
    zarezerwowana dla tych, ktorzy rozliczaja sie na zasadach ogolnych. Ty
    jestes na RYCZLCIE i placisz podatek wg stawki ryczaltowej jaka obowiazuje
    dla wykonywanego przez Ciebie rodzaju dzialalnosci.
    Pozdrawiam
    pieg