    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG - remanent początkowy
    Date: Tue, 17 Apr 2007 22:56:39 +0200
    <f03a5r$57e$1@nemesis.news.tpi.pl>

    On Tue, 17 Apr 2007, ajt wrote:

    > samych zasadach, jakby usługi były wykonywane w kraju. W praktyce może to
    > często zwroty oznaczać, jak ktoś praktycznie wszystko za granicę robi.
    > Jednak ilekroć to czytam, zawsze mnie nurtuje fragment uzależniajacy prawo do
    > odliczenia od tego, czy "podatnik posiada dokumenty, z których wynika związek
    > odliczonego podatku z tymi czynnościami" :)

    Spotkałem się z przypadkiem, kiedy można pokazać iż jest problem
    z "wykazaniem związku".
    Jeśli podatnik de facto *fizycznie* prowadzi DG za granicą, lecz
    ma w kraju jakieś koszty, to niekoniecznie może wykazać iż
    owe koszty są "związane z zagranicą".
    IMO może być tak, że mimo iż ma przychody "równoważne oVATowanym"
    to VAT krajowy (znaczy a takich wydatków, które NIJAK nie służą
    przychodowi zagranicznemu) musi "zawiesić" aż będzie miał kilka
    złotych przychodu oVATowanego.

    pzdr, Gotfryd