  • Data: 2006-01-21 15:15:30
    Temat: Re: DG na linuksie - szukam osob prowadzacych...
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    MarcinJM napisał(a):
    > Tyle, ze Kolego zaczynasz sprawe od dupy strony.
    > OS'a dobiera sie do oprogramowania uzytkowego, a nie szczepi na sile,
    > linuks'a: bo darmowy.
    No ale czesciowo musze... Wyobraz sobie np super specjalizowany
    autoryzowany serwis samochodow opel, ktory kupuje sobie do firmy
    samochody np daewoo;) Tak samo glupio bym wygladal pracujac pod windowsem...

    > Subiekt na emulatorach nie chodzi poprawnie, testowany na wine i dosemu.
    Mi rowniez nie udalo sie go zmusic do poprawnego startowania, nie mowiac
    juz o drukowaniu itd

    > Lefthanda nie udalo mi sie wdrozyc produkcyjnie, ala to bylo kilka lat
    > wstecz.
    tzn nie udalo sie z jakiego powodu?

    > Smabi wyglada zachecajaco i niedrogo.
    Zbadam..