  • Data: 2005-04-22 05:16:09
    Temat: Re: DG - jak to jest z otwarciem i liniowym 19%?
    Od: "m." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    news:d494dd$m8n$10@sparrow.axelspringer.com.pl...
    > Zastanawiam sie czy sie nie przesiasc z umowy o prace na DG
    > i wystawianie faktur. Nurtuje mnie tylko jedna sprawa zwiazana
    > z samozatrudnieniem. Gdzies o uszy obilo mi sie, ze nie moge
    > skorzystac z liniowego 19% podatku. DG obecnie nie posiadam.
    >
    > Jak to wyglada w teorii/praktyce?

    Ani liniowy ani ryczałt nie przysługuje, gdy wykonuje się te same czynności
    co wcześniej w stos. pracy na rzecz byłego pracodawca. Obecnego też. Wyłącza
    to z możliwości skorzystanai z tych dwóch form opodatkowania. albo zostajesz
    w stosunku pracy albo podatek progresywny ciebie oejmuje.

    pozdrawiam

    m.