  • Data: 2005-03-03 08:13:01
    Temat: Re: DG i zakup komputera ..
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ponton <m...@p...onet.pl>
    w wiadomości <news:d06eqa$797$1@nemesis.news.tpi.pl> wstukał:

    > Czytam i widzę, że jest napisane: "podatnicy mogą nie dokonywać odpisów
    > amortyzacyjnych od składników majątku ... których wartość początkowa,... nie
    > przekracz 3500, wydatki poniesione na ich nabycie stanowią wówcza skoszty
    > uzyskania przychodów w m-cu ich nabycia"
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    To ty musi jakąś inną ustawę masz niż ja -- w tej którą mam jest napisane:
    w miesiącu oddania ich *do używania*

    > Nie jest napisane, zeby nie ewidencjonować ich w ewidencji śr.trwałych,
    > tylko jest napisane że stanowią koszty w dniu nabycia.

    To teraz jestem pewien, że masz inną /lepszą/ ustawę przed oczami.
    Ja widzę jeszcze punkt drugi w tym artykule.

    Czy reszta grupowiczów też go widzi, czy dostałem jakiś spreparowany Dz.U.

    --
    Nie słuchaj się tych rad , które mówią zebys to zrobił samemu. Jak zapłacisz
    to informatyk napewno zrobi to dobrze i dostroi stacje dyskietek.