  • Data: 2006-02-24 13:56:39
    Temat: Re: DG+etat=2X kwota wolna 530,08
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
    news:dtn18q$844$1@news.onet.pl...

    > Zatem, jesli dzialalnosc rozpoczelas tuz po zlozeniu PIT-2 w danym roku,
    > IMHO mozesz nic nie skladac ani o niczym nie powiadamiac pracodawcy, az do
    > stycznia nastepnego roku.

    Dzięki:)Czyli jak zaczynam od lutego to kwota wolna będzie odliczana
    "podwójnie" ( DG i 1/12 x 11 miesięcy z umowy o pracę),a póżniej ewentualna
    dopłata w zeznaniu rocznym .Nie potrafie nigdzie doszukac się "konsekwencji"
    za niezłożenie PIT 2.Spotkałam się ze stanowiskiem ,że wielu ludzi
    zwyczajnie nie chce informowac pracodawców ,że prowadzą DG .Tutaj troche ich
    rozumiem.
    pozdrawiam ania