  • Data: 2006-01-30 12:58:19
    Temat: Re: DG, dane na fakturze
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 25 Jan 2006, Samotnik wrote:

    > Na fakturze ma się znaleźć adres siedziby.

    Trzeba ustalić co rozumiesz przez "adres siedziby".
    Kodeks Cywilny wprowadza wyraźne rozróżnienie AFAIK przy wszystkich
    przypadkach określania osób (z rozdziałem na fizyczne i prawne)
    zaś rozporządzenie o f-rach wymienia "adres podatnika".

    Mi wychodzi miejsce zamieszkania i nie chce inaczej (wyjść).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)