  • Data: 2006-02-16 23:23:07
    Temat: Re: DG, a wlasnosc prywatna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 Feb 2006, cbull wrote:

    > No wlasnie, tak mi sie nasunelo. Czyli jesli kupie cos "na firme" to tak
    > naprawde moge zrobic z tym co chce, dopoki nie wprowadze tego w koszty (albo
    > w EW albo w EST), zgadza sie?

    Było parę dyskusji pod tym kątem - ew. w drugą stronę, czy jak się
    coś kupi "na firmę" a przeznaczy na cele osobiste to czy NALEŻY
    ująć np. w ewidencji zakupów VAT i dać f-rę wewnętrzną czy nie
    trzeba.
    Na ogół mocnych argumentów żeby trzeba było nikt nie podał :)

    > Czyli powinienem napisac - mam komputer nie wprowadzony w koszty :)

    O :)

    > Ale z tego co sie orientuje nie moglbym juz tak zrobic z towarem, ktory
    > pozniej bym chcial sprzedac, prawda?

    Ano jest nakaz ujęcia w KPiR "nie później niż przed przekazaniem
    do przerobu, sprzedaży lub magazynu" czy jakoś tak.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)