  • Data: 2010-01-14 11:05:39
    Temat: Re: DG a umowa o dzieło
    Od: "PiotrB." <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14-01-2010 o 09:03:05 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Trochę to zależy, co robi jego firma. Jeśli "czynności w zakresie", to
    > oczywiście tak. Ale jeśli firma *nie* zajmuje się tym samym... to już
    > niekoniecznie.
    > Pytanie, jak bardzo owe "dzieła" będą "zorganizowane" (ze strony
    > wykonawcy).
    > BTW: ledwo co kończył się wątek:
    > "umowa o dzieło z pracodawcą, a samodzielnie prowadzona działalność
    > gospodarcza"

    Czytałem. Tak jak napisałem w pierwszy poście, zakres umowy o dzieło
    mieści się
    w zakresie czynności mojej DG.

    Dodatkowo jest taki myk, że tak naprawdę pracodawca ma dwie firmy.
    W jednej będę zatrudniony na 1/8 etatu, a umowy o dzieło będą z drugą firmą
    (obie firmy zajumją się mniej więcej tym samym).

    I tu nasuwa się pytanie. Czy zakres DG należy rozróżniać wg kodów PKD, czy
    można bardziej szczegółowo?

    Pozdr. Piotr