  • Data: 2004-04-26 10:49:20
    Temat: Re: DG a podatek od nieruchomosci
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Apr 2004, Bozoo wrote:

    >+ > A to zależy co z tym pokojem. Co w nim jest, tak konkretnie.
    >+ Tak na prawde to miejsce, w ktorym lezy kpir.

    IMHO możesz się bronić jak ja :) (po sprawiedlowości przed niczym
    nie musiałem się bronić - jak pisałem urząd u mnie z góry "machnął
    ręką").

    >+ > Wyjaśnij jeden szczegół: czy chcą podatków od pomieszczeń
    >+ > wykorzystywanych na cele *gospodarcze*.
    >+ Hmm... Wyslali mi formularzyk do wypelnienia (nie mam go przed soba)
    >+ w ktorym wypelnia sie jaka powierzchnia i jak wykorzystywana
    >+ (np sklep...).

    To się skontaktuj z UM. W ostateczności zadzwoń. Lepiej udaj,
    w razie czego miną będziesz nadrabiał ;), a optymalnie to jako
    informatyk udaj się rowerem, przy okazji przydział ruchu wykonasz ;) !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)