eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDG a odliczanie duzej ulgi budowlanej - w trakcie roku podatkowego › Re: DG a odliczanie duzej ulgi budowlanej - w trakcie roku podatkowego
  • Data: 2003-01-08 08:02:00
    Temat: Re: DG a odliczanie duzej ulgi budowlanej - w trakcie roku podatkowego
    Od: "Iwona Slusarczyk" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Peptulis Amargolis" <W...@i...pl> napisal w
    wiadomosci news:e91n1voria4om0pmdjm5okucd9fh8qse0a@4ax.com...

    > p.s. jezeli mozna to takze na priv! pepto MALPA ita.pwr.wroc.pl

    Przy DG tez mozna wystapic do urzedu o zwolnienie, udokumentowujac
    (wydatki na budowe w poprzednich okresach+plany tegoroczne, urzad moze przy
    okazji przegladnac dokumenty firmy) zasadnosc. Urzad okresli kwote do jakiej
    jestes zwolniony. Jezeli wyliczane co miesiac zaliczki na podatek przekrocza
    ten limit to nadwyzka bedzie podlegala wplacie.
    Iwona S.