  • Data: 2002-07-14 21:58:48
    Temat: Re: DG a lokal
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 14 Jul 2002 13:32:08 +0200), "Piotr
    Wojcicki" <g...@w...net> był(a) napisał(a):

    >Sytuacja. Mieszkam z rodzicami dzialalnosc bedzie prowadzona w terenie.
    >Dokumenty zwiazane z dzialalnoscia bede trzymal w jednym pokoju.
    >Co musze wpisac we wniosku o zarejestrowanie dzialalnosci gospodarczej
    >i jakich dodatkowyc formalnosci musze dopelnic.

    We wniosku do UG celem wpisu do ewidencji po prostu wpisujesz adres
    rodziców. Skład dokumentu wpisu:

    Przemysław Adam Śmiejek
    ul. xxxxxxxxxxxxxxxx
    xx-xxx xxxxxxxxxxxx
    PESEL: xxxxxxxxxxxxx
    NIP: xxx-xxx-xx-xx
    DO: DD-xxxxxxxxxxx

    Prezydent Miasta Zabrze

    Proszę o dokonanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej.
    Aktualnie wzakres działalności wejdą:

    [...] tu spis co DG obejmuje

    Działalność prowadzona jest w XXXXXX, przy ulicy XXXXXX XX.

    Termin rozpoczęcia działalności: 1. września 2000r.

    Oznaczenie podmiotu gospodarczego: b7.pl

    Przemysław Adam Śmiejek

    ------------

    I tyle. Ale to na razie rejestracja. teraz musisz jeszcze jakoś
    usystematyzować sprawę lokalu. Jeśli mieszkanie jest spółdzielcze, to
    w spółdzielni, jeśli komunalne, to w stosownym zarządzie. Jeśli domek
    jendorodzinny na wsi (jak u mnie) to na stosownym urzędzie gminy.

    Tam już Ci powiedzą co i jak. W mojej gminie uznali, że skoro pokój
    nie zmienia przeznaczenia i zapodałem jako część pod DG tylko kilka
    metrów, to nie płacę nic. Za to w spółdzielni uznali, że mam płacić
    nawet za te kilka metrów mieszkania, za to zasugerowali że olać to, bo
    i tak nikt nie sprawdzi.
    A że ostatnio czynszu i tak nie płacę, bo nie mam z czego, to i olałem
    :-)

    To tyle, żegnam tradycyjnym na pohybel ZUSowi...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)