  • Data: 2009-05-04 08:14:10
    Temat: Re: DG, KUP: fotelik samochodowy?
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czeka mnie wymiana fotelika samochodowego. Czy moja sytuacja uzasadnia
    > zaliczenie jego zakupu w KUP?

    IMHO nie.
    Dziecko, to Twoj *osobisty* "problem". Fakt brania dziecka nie ma
    bezposredniego zwiazku z osiaganiem przychodow.
    Dziecko wozisz nie jako "biznesmenka" ale jako matka.
    To tak,jakbys odliczala wydatki na jedzenie argumentujac, ze "chcac nada
    prowadzic DG musze jesc" - jesz bowiem nie jako przedsiebiorca, ale jako
    czlowiek.

    Pozdrawiam
    SDD