eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDG 19%podatku +umowa o prace+kwota wolna od podatku+2004 › Re: DG 19%podatku +umowa o prace+kwota wolna od podatku+2004
  • Data: 2003-11-28 08:12:13
    Temat: Re: DG 19%podatku +umowa o prace+kwota wolna od podatku+2004
    Od: "Maly" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > ....a na czym w końcu stanęło? Trzeba mieć działalność zarejestrowaną w
    tym
    > roku?
    Ne trzeba.

    > Interesuje mnie też przypadek. Mam działalność, ale miałem b. krótką, bo
    > 2-miesięczną umowę o pracę w 2003 r. Czy to mnie wyklucza z 19% podatku
    > liniowego w 2004?
    Wkluczy Cie jedynie to, jezeli bedziesz w 2004 pracowal dla swojego
    poprzedniego (moze tez przedostaniego-nie wiem dokladnie) pracodawcy jako
    firma.
    Oczywiscie trzeba zlozyc stosowny papierek do ktoregos tam stycznia w US, ze
    chcesz liniowy podatek.

    Bynajmniej tak jest moim zdaniem, ale z eksperta sie nie uwazam:-)
    Jeszcze:-))))