  • Data: 2002-08-20 15:42:54
    Temat: Re: Czyzby zmiana w sposobie wystawiania faktur ?
    Od: "Andrzej Tokarski" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ajtln5$10u8$1@news2.ipartners.pl...
    > Witam,
    >
    > U mojego klienta była kontrola i zakwestionowano (w/g US) błędnie
    wystawione
    > faktury t.j. z datą sprzedaży w formacie miesiąc/rok. Podobno jakaś zmiana
    > obowiązuje w tym temacie od 1 lipca.
    > Czy coś wam wiadomo w tej kwestii. Proszę o podanie ew. źródeł.
    >
    > pozdrawiam,
    > Darek

    Witam,

    Rozporządzenie Ministra Finansów z 22 marca 2002 w sprawie wykonania
    niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług oraz o podatku
    akcyzowym, Dziennik Ustaw nr 27 poz. 268

    w par. 35 (omawiającym, co powinna zawierać faktura) punkt 3 otrzymał postać
    "dzień, miesiąc i rok albo miesiąc i rok dokonania sprzedaży oraz datę
    wystawienia i numer kolejny faktury oznaczonej jako "FAKTURA VAT"; podatnik
    może podać na fakturze miesiąc i rok dokonania sprzedaży w przypadku
    sprzedaży towarów o charakterze ciągłym".

    Zdania po średniku nie było we wcześniejszych wersjach.

    Weszło to w życie 26 marca, o 1 lipca nic nie wiem....

    AJT
    *** programy dla firm: http://ajt.com.pl ***