    From: VoyteG <V...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czynny zal - jak długo?
    Date: Fri, 1 May 2009 23:50:47 -0700 (PDT)

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > A art.44?
    > W�a�nie na tej zasadzie - skoro nie ma innego uregulowania, to
    > dzia�a og�lne.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem te odpowiedz, ale moje pytanie nie
    dotyczy należności podatkowej - te trzeba zapłacić po ustaleniu, gdy
    wyliczy Urząd, tak więc obecnie nie można zapłacić, ponieważ nie
    wiadomo ile. Natomiast moje pytanie dotyczyło ewentualnej kary za
    niezłożenie zawiadomienia do US w terminie miesiąca od przyjęcia
    spadku. Tak więc ponownie pytam, jak długo US może ukarać za to, po
    czynnym okazaniu żalu?