eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy złożenie zeznania za 2007 w dniu 31-12-2007 daje prawo do uproszczonej formy zaliczek w 2008 roku? › Re: Czy złożenie zeznania za 2007 w dniu 31-12-2007 daje prawo do uproszczonej formy zaliczek w 2008 roku?
  • Data: 2007-12-22 10:32:53
    Temat: Re: Czy złożenie zeznania za 2007 w dniu 31-12-2007 daje prawo do uproszczonej formy zaliczek w 2008 roku?
    Od: "Qulki" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:fkijag$hqt$1@news.onet.pl...

    > Masz powyżej definicję roku z encyklopedii.
    ... a przytoczona przez Ciebie definicja mówi

    "Encyklopenia PWN wydanie 26
    rok gospodarczy - okres obrachunkowy stosowany z planowaniu oraz rozliczaniu
    działalnosci gospodarczej (...) ustalany w zależnosci od charakteru
    działalności podstawowej danej branży i jest tak wyznaczany, aby z roku
    gospodarczym zamykał się pełny cykl tej działalnosci.(!!!) nie zawsze
    pokrywa sie
    z rokiem kalendarzowym.(!!!)"

    Czyli nijak do Twojego twierdzenia.

    Żeby być dobrze zrozumianym, nie neguje Twojego stanowiska, nie wiedziałem,
    które jest prawidłowe, ale zastanawia mnie zawsze upór w narzucaniu własnych
    tez.

    A poniżej Gotfryd Smolik news przytacza odpowiedni fragment ordynacji,
    aż tyle i tylko tyle ... i o to co niektórzy pytali, o konkretny zapis

    Pozdrawiam świątecznie