  • Data: 2009-03-13 08:23:38
    Temat: Re: Czy to jest samotna matka?
    Od: pbz <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Mar, 20:00, "Majka04" <m...@w...pl> wrote:
    > Jeszcze raz witam.
    > Nie o wszystko zapytałam poprzednim razem, a rozchodzi się o to, czy jest to
    > samotna matka i może rozliczyć się z dzieckiem, bo nie ma ślubu, a mieszka z
    > partnerem i jednocześnie ojcem dziecka?
    > Majka

    Dla wszystkich jeszcze, aby w razie jakichś problemów wiadomo było na
    co się powoływać:
    http://orzeczenia.nsa.gov.pl/doc/EBC4D164AC
    Jest to prawomocna orzeczenie WSA w Warszawie. Niestety w zasadzie
    obowiązuje tylko tam. Ale myślę, że nie będzie problemu aby wygrać też
    pod dowolnym WSA.
    Tylko US jest sprytny i nie złoży odwołania, bo wtedy byłby prawomocny
    wyrok NSA, który obowiązywał by w całym kraju, a tak to mogą siać
    ferment w gazetach...

    --
    paweł ziemba