  • Data: 2005-01-20 09:48:00
    Temat: Re: Czy opłaca mi się zakładać firmę?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiech napisał(a):
    > Użytkownik "Mieczyslaw Pilkowski" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie bedziesz mogl. Koszty w wysokosci 50%, to koszty zryczaltowane,
    > przyslugujace autorom
    > tylko przy umowach o dzielo.

    Błąd. Koszty 50% nie sa powiązane z umowa o dzieło.
    Koszty 50% przysługuja przy przeniesieniu za wynagrodzeniem praw autorskich.
    czy to będzie umow ao dzieło, zlecenie, prawa do efektów pracy
    wykonywanej na podstawie umowy o pracę czy po prostu sprzedazz praw do
    czegos co sie od dawna miało "stworzone" - nie ma znaczenia.

    Wyjątkiem jest DG - tytaj także przychody z praw majątkowych traktowane
    sa jako przychód z DG i tak opodatkowane.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813