  • Data: 2004-03-16 22:06:27
    Temat: Re: Czy numerować faktury.....?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Mar 2004, PK wrote:

    >+ Człowiek co się przedstawia Gotfryd Smolik news napisał:
    >+ > ROTFLować czy gryźć ? :)
    >+
    >+ jedź na granicę w Kołbaskowie i sie podpisz czarnym a potem u^Wgryź.

    Ups.
    Ty piszesz o wypełnianiu "oryginalnych danych" i że niektórzy się
    czepiają. Nie wnikam, przyjęto.
    Ale chodzi o *opisanie* oryginału przez naniesienie "numeru
    katalogowego" i ten zapis NIE jest "oryginalną treścią dokumentu".
    Wręcz wypada o to zadbać żeby ktoś *nie* pomyślał że "ten numerek
    tu był" ! I ów opis (liczba) może być spokojnie traktowany jako
    "kopia".
    Inna sprawa iż eksponowałem brak różnicy między "oryginalnym numerem"
    a jego kopią :), ale z zaznaczeniem że nam *nie* chodziło o "oryginalną"
    *treść*.
    Bo jak rozumiem sprawa wyglada zupełnie inaczej, jeśli nalezy
    ustalić czy dany wpis jest "oryginałem dokumentu". Opis nie
    jest "oryginałem" a opisem właśnie :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)