  • Data: 2007-01-18 21:15:12
    Temat: Re: Czy muszę przeprowadzić inwentaryzację?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 17 Jan 2007, Rafal... wrote:

    > Pozycje remanentu
    > Lp. / Materiał - Towar / Ilość / Jedn.Cena / Wartość
    > 1 / -- / 0,00 / 0,00 / -- / 0,00
    > Wartość Remanentu: 0,00
    > Spis zakończono na pozycji 1 dnia 31-12-2006

    Sprzeciw...
    ja mam "zakończono na pozycji ZERO" :>
    Pzzecież *nie ma* pierwszej pozycji w Twoim przykładzie :), pozycje
    są "puste" a nie "zerowe". Jak są dwie pozycje, to "spis zakończono
    na pozycji 2", dlaczego przy zero ma być inaczej?
    :)

    > A teraz jeszcze niech ktoś mi powie, czy takie coś trzeba skserować, ale z
    > datą 01.01.2007 jako początkowy na rok 2007?

    Piszę w tytule "na 31.XII.2006/1.I.2007" i drukuję dwa egzemplarze
    (podpisane).
    Dwa egzemplarze mają być, mogą być oryginały (dwa), przepis przecież
    nie zabrania.

    pzdr, Gotfryd