  • Data: 2011-11-25 19:46:57
    Temat: Re: Czy można tak korygować.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/25/2011 10:44 AM, Mateusz wrote:
    > Witam.
    > Moja firma dostarcza do pewnego biura Internet już od kilku lat.
    > Dzisiaj okazało się, że omyłkowo obciążaliy ich kwotą 122 zamiast 100zł
    > netto miesięcznie. 100zł widnieje na umowie o świadzenie usług.
    > Chciałem wystawić faktury korygujące, na co właścicielka biura
    > zaprotestowała i prosiła o inny sposób rozliczenia, poniważ uważa że będzie
    > musiała składać korekty wszystkich miesięcznych deklaracji i płacić
    > odsetki. Uzasadnia to tym, że usługa była świadczona poprawnie i nie ma
> [...]

    Nie no hit.
    O niezgodnosci faktury z umową, to słyszałem, ale umowy z fakturą to
    jeszcze nie.

    Napisz jej aneks do umowy, że od początku usługi aż do dzisiaj kwota
    netto wynosi 122 zl i czesc. Zobaczymy czy bedzie protestować.
    A w rewanzu daj jej drugi aneks, ze od dzisiaj do xxx umowa bedzie na 78
    zl.