eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy można odliczyć dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne nie mając DG? › Re: Czy można odliczyć dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne nie mając DG?
  • Data: 2005-04-13 18:57:29
    Temat: Re: Czy można odliczyć dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne nie mając DG?
    Od: "Fasola The Champion" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> wrote in message
    news:d3j80k$pcp$1@inews.gazeta.pl...
    > nie mogą.
    > Załóż działalność, wrzucisz w koszty.
    Dlaczego? Poważnie się pytam, wszak na PIT-36/37 jest wyraźne pole "Składka
    na ubezpieczenie
    zdrowotne":

    "Odliczeniu od podatku podlega składka na powszechne ubezpieczenie
    zdrowotne:
    opłacona w roku podatkowym bezpośrednio przez podatnika zgodnie z przepisami
    o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym w Narodowym Funduszu Zdrowia
    (odpowiednio zgodnie z przepisami o świadczeniach opieki zdrowotnej
    finansowanej ze środków publicznych), [...]"

    Czy są jakieś przepisy szczególne?

    Aha, i 7.75% jeżeli już.

    --
    Fasola sibom sibom