eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy moge ubezpieczenia wliczyc w koszty?Re: Czy moge ubezpieczenia wliczyc w koszty?
  • Data: 2002-10-31 12:09:39
    Temat: Re: Czy moge ubezpieczenia wliczyc w koszty?
    Od: "Szczepan" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Rider" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:apr0mr$i3q$1@news2.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Ubezpieczenie grupowe pracownikow na zycie i od nieszczesliwych wypadkow
    na
    > przyklad, jest cos takiego...

    Grupowe typowe (np. PZU po 25 zł od osoby): umowę z PZU zawiera pracodawca,
    ale składki na to ubezpieczenie potrąca pracownikowi z wypłaty netto i tak
    zebraną sumę składek przelewa na konto ubezpieczyciela (plus sporządzenie
    comiesięcznej deklaracji). Nie ma zatem mowy, aby składki na to
    ubezpieczenie stanowiły kup.
    Są też grupowe ubezpieczenia pracownicze oferowane przez (na przykład)
    Nationale-Nederlanden lub CU (w tym przypadku comiesięczna składka jest o
    wiele wyższa), ale to już zupełnie inna bajka bo stanowią jeden z filarów
    reformy ;-))) - i jako takie zahaczają o kup.
    Szczepan.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1