  • Data: 2003-08-19 09:51:47
    Temat: Re: Czy jestem MP ?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik bromden napisał:

    > jezeli go nie bylo, to nie bylo sprzedazy,
    > sprzedaz w ubieglym roku nie istnieje, jest nieokreslona,
    > nie jest rowna zero, nie mozna jej porownac z liczba wymierna

    Ta dyskusja juz sie tu kiedyś toczyła, chyba nawet nie raz.

    Twoja teoria może i jest prawdziwa matematycznie ale podatkowo sie nie
    ostoi - pytanie nie jest czy sprzedaz był mniejsza niż 800000 ale czy
    przekroczyła 800000.
    I USy wydaja się nie miec takich kłopotów logicznych - znam przynajmniej
    kilka osób które odtworzył działalnośc w tym samym roku w którym zostały
    małymi podatnikami w VAT lub po prostu przeszły na rozliczanie kwartalne.
    Sama posadziłam na kwartalnym 2 świeżo powstałe spółki z o.o. - jedną w
    zeszłym roku, jedna w tym. Każda w innym US (tyle że w tym samym mieście).
    Nie słyszałam żeby jakis US robił trudności. Znasz taki przypadek?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl