  • Data: 2006-11-16 09:42:13
    Temat: Re: Czy dobrze policzyłem koszty DG?
    Od: "As" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ejh40m$7e1$1@opal.futuro.pl...
> [...]

    IMO "byly" nie ma nic do rzeczy - chodzi o zakres obowiazkow dla "bylego"
    jesli sa takie same jakie byly na umowe o prace to ulga ZUS idzie precz i
    liniowy, a jak nasze uslugi sa inne to jest szansa na ulgi...

    > A nawet jak nie będzie to *były* to też trzeba sprawdzić jak to co będzie
    > robić ma się do nowej definicji DG, która ma podobno zapobiegać
    > samozatrudnieniu.

    Im chodzi chyba o kwestie "stabilizacji i bezpieczenstwa"....ktorej nawet na
    umowe o prace tez nie ma he he :(