  • Data: 2006-10-17 15:49:09
    Temat: Re: Czy będę miał zwrot Vatu ?
    Od: ajt <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arturo napisał(a):
    > Z tego co ja się dowiadywałem to NP Vat jest OK i tak fakturuje, natomiast
    > nie wiem czy mogę ubiegać się o zwrot Vatu ?

    Gotfryd już wyjaśnił, więc możesz :)
    Z lektury grupowych postów wynika, że wniosek o zwrot vatu=100% kontrola
    , weź to pod uwagę :)
    Z jednej strony może to i lepiej, bo sprawdzą Twoje prawo do zwrotu
    analizując wszystko dokładnie i dzięki temu dowiesz się, czy np.
    poprawnie wystawiłeś faktury i wszystko zaksięgowałeś. Jak coś znajdą,
    to lepiej teraz niż np. za pięć lat.
    Poza tym zwrot to i tak jakieś pół roku czekania, więc jeśli od czasu do
    czasu jednak robisz coś dla krajowych odbiorców i wychodzi z tego jakiś
    vat należny, to szybsze od zwrotu może się okazać odliczanie vatu od
    zakupów na raty w kolejnych deklaracjach.
    Andrzej