  • Data: 2006-08-24 12:08:35
    Temat: Re: Czy
    Od: "news" <joanna(kropka)woznica@profais.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HaMMeR" <t...@a...net> napisał w wiadomości
    news:44ec8ed7$0$22584$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > ... moja zona, chcac byc 'konsultantka firmy avon
    > lub oriflame, staje sie automatycznie osoba prowadzaca
    > DG ze wszystkimi konsekwencjami rejestrowo-podatkowymi,
    > czy tez powszechnosc tego rodzaju zajecia, sugeruje ze jednak
    > istnieja jakies formy zarobkowania powiedzmy, 'bezpodatkowe'..?

    Powinna prowadzic działalnosc gospodarcza - zadna z firm sieciowych o tym
    głosno nie mowi - a znam przypadki ze konsultantki potem placa kary za
    prowadzenie działalnosci bez rejestracji. US bierze dane osobowe
    konsultantek od tych firm i potem kontroluje konsultantki czy prowadza
    dzialalnosc.... taka rzeczywistosc.

    Pozdrawiam
    JW, www.profais.pl