  • Data: 2002-05-22 12:52:37
    Temat: Re: Czeski błąd na przelewie do ZUS
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Damir" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:acg2m4$meh$1@news.tpi.pl...

    > Najpierw sprawdz czy blad byl na koncie 51. Jezeli nie to oblicz odsetki i
    > zaplac. Jezeli tak to jest troche bardziej skomplikowane

    Chyba, ze zdecyduje sie Pan w takim wypadku na radykalne rozwiazanie
    i zaprzestanie placic haracz na tzw "chorobowe". Dla przecietnego czlowieka
    jest to nieoplacalne, a dla nieprzecietnie chorego jest NA OGOL czas,
    by sie ponownie ubezpieczyc.

    Szansa przegrania w tej grze (gdy sie nie ubezpieczymy "chorobowo")
    jest porownywalna z wygrana w totka wiekszej sumy.

    Boguslaw