    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czas tzw. ksiegowania.
    Date: Mon, 12 Nov 2007 12:13:36 +0100

    s...@a...pl pisze:

    > Może płaciłeś na poczcie (tu kasa mozeiśćze 2 tygodnie) lub przez
    > pośrednika (jakieś okienko kasowe - tu czasem moze wogóle nie dotrzeć na
    > miejsce. Ostatnio jakieś okienko ogłosiło bankructwo). A *wpłata* przez
    > Ciebie pieniedzy za towar to jeszcze nie *zapłata* za towar. Zapłatą
    > będą, gdy znajdą się na koncie wierzyciela.

    Ale pisał że w kasie firmy płacił.

    Ja bym sie awanturowała i to głośno, potwierdzeniem zapłaty jest
    dokumenty który otrzymałeś przy zapłacie. Wewnętrzne procesy rejestracji
    dokumentów mogą Cię nic nie obchodzić.
    Świadczenie jest spełnione, gdy trafia do rąk wierzyciela nie kiedy on
    zechce je "zauważyć".
    Bij sie o swoje, nie przyjmuj do wiadomości że nie zapłaciłeś, bo
    księgowość się guzdrze, to nie Twoja sprawa.
    Jeżeli umowa była, że po zapłacie ostajesz towar to w tej chwili
    bezprawnie trzymają Twoją własność. Jak chcesz zagrać ostro można
    postraszyć prokuratorem (oszustwo, wyłudzenie itp. mocne słowa czasem
    skutkują).

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl