  • Data: 2007-11-12 11:02:00
    Temat: Re: Czas tzw. ksiegowania.
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wynika z tego to, ze sprzedawca twierdzi, po tygodniu od dokonania
    > wplaty, ze nie wplacilem mu pieniedzy. Mimo tego, ze wydal mi po
    > kredytu. Dowod wplaty oczywiscie posiadam.

    Może płaciłeś na poczcie (tu kasa mozeiśćze 2 tygodnie) lub przez pośrednika
    (jakieś okienko kasowe - tu czasem moze wogóle nie dotrzeć na miejsce.
    Ostatnio jakieś okienko ogłosiło bankructwo). A *wpłata* przez Ciebie
    pieniedzy za towar to jeszcze nie *zapłata* za towar. Zapłatą będą, gdy
    znajdą się na koncie wierzyciela.