  • Data: 2014-05-14 17:51:10
    Temat: Re: Cz jest rejestr czynnych vat-owców?
    Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A to byłaby odpowiedź na następne pytanie.
    Jeżeli Twój kontrahent wystawia Ci faktury ze zw. na łączne obroty w roku około 200
    tys., to powinieneś się domyśleć (należyta
    staranność), że coś jest nie w porządku.
    Tym bardziej, jeśli dla Ciebie VAT jest brutto nie do odliczenia.
    Odnosisz wówczas jako nabywca korzyść o te 23%.
    Wymigasz się od współuczestnictwa?

    -----
    > A możesz mnie oświecić jakie ujemne konsekwencje grożą kontrahentowi takiego,
    któremu zwolnienie nie przysługuje a mino to wystawi