  • Data: 2002-06-13 23:47:33
    Temat: Re: Co z VAT przy likwidacji ST lub WYP
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 13 Jun 2002, Wojciech Suszycki (Brick B.) wrote:

    >+ Użytkownik Jacek Wolniak <w...@e...up.net.pl> w wiadomooci do grup
    [...]
    >+ > Jak w temacie jeżeli dana rzecz byla kupiona na FV, wpisana jako ST
    [...]
    >+ > Czy wystarczy w KPIR wypisac dowod wew. że dana rzecz nie nadaje sie
    [...]
    >+ Moze nie tyle do KPiR co do samej ewidencji.

    Raczej na pewno :)

    >+ Po prostu w jakims polu pt "uwagi" lub podobnie

    Nie w "jakimś" a kolumnie 16: "data i przyczyna likwidacji albo
    data zbycia"; przypadkiem wydaje mi się że EŚT ma (tak jak KPiR)
    wzór (tj. jakie pola muszą być) ustalony rozp. min. !

    >+ wpisalbym "dnia....wyposazenie zostalo usuniete

    Sprzeciw: "ŚT został usunięty...", ale tam nie ma tyle miejsca
    na elaborat, trzeba się streszczać ;)
    [...]
    >+ Mozna do tego dolaczyc "protokól zniszczenia/wyrzucenia"

    Jak nasłuszniej :)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (wnoszący o wybaczenie że czepia się straszliwie !)