  • Data: 2005-11-30 12:26:52
    Temat: Re: Co wpisac a co nie w remanent roczny?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 30 Nov 2005, and wrote:

    > Spis ten (w moim rozumieniu:) obejmowac powinien materialy
    > i wyroby (ogolnie), wiec w moim przypadku - uslugi informatyczne,
    > nie mam surowcow, produktow wyrobow itp... Tylko uslugi.
    > Wiec wszystkie zakupione przeze mnie rzeczy (te ujete i ew. nie ujete
    > w EST i EW) nie powinny tam sie znalezc.

    Może być wątpliwa sprawa "materiałów jeszcze nie przeznaczonych
    do zużycia". Dajmy na to jak sobie kupimy kilka paczek papieru
    a rozpakowane "do użycia" są tylko niektóre czy mamy w zapasie
    jakiś zapasowy toner... bo można do tego zastosować pojęcie
    "materiału". Pytanie czy on jest "podstawowy"... no jak ktoœ
    głównie dokumentację produkuje to może być :)
    Z opisów na grupie wynika iż US się takich drobiazgów nie czepia,
    co najwyżej zwraca uwagę że niezużyte materiały KUP być nie
    powinny. Niemniej... [tajne] co najmniej trzeba je schować do
    głębszej szuflady[/tajne] :)

    > Spis musze jednak zrobic i w moim przypadku bedzie to wpis do KPiR
    > na 1 stycznia "Inwentaryzacja 0 zl"
    > Mam nadzieje ze to jest dobra interpretacja?

    Zgodna z tym co wiem i stosuję, o :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)