  • Data: 2009-11-23 08:51:00
    Temat: Re: Co to jest "dochod brutto" ?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> writes:

    > No to skoro 1300, skąd pytanie?

    No bo zamącono ludziom tym "brutto przed ubruttowieniem" i "brutto po
    ubruttowieniu" i teraz to ja nigdy nie wiem, o ktora kwotę mnie jakiś
    formularz pyta. Czasem to jest wyjaśnione, np. formularz w sprawie
    dofinansowania wczasów pyta o takie brutto sprzed doliczenia
    składek...

    Dno i beznadzieja.

    MJ