  • Data: 2005-05-01 14:14:39
    Temat: Re: Co sie stanie jak przekrocze termin zlozenia PIT-u 36
    Od: "OPIX" <g...@f...us .tt> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "E." <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:d528hb$5p0$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Co sie stanie jak przekrocze termin zlozenia PIT-u 36? Jestem szarym
    > obywatelem a wyglada na to ze nie bede mogl zlozyc PIT-u w terminie
    tylko
    > spoznie sie o kilka dni. Czy od razu beda konsekwencje czy tez mam
    szanse na
    > unikniecie odpowiedzialnosci ? Nie mam zadnych odliczen, bede mial
    zwykly
    > prosty PIT bez kombinacji.

    wypisuj pita 36 podając w deklaracji byle co byle nie przekroczyć
    daty -później możesz napisać korektę z wytłumaczeniem że pomyłka
    nastąpiła ze względu na zły stan zdrowia - liczy się fakt złożenia bo
    on jest nieprzekraczalny a korektę może każdy zrobić w dowolnym
    terminie grunt aby zrobił ja przed kontrolą .
    us nie karze za złożenie korekty przed decyzją o wszczęciu kontroli
    podatnika

    --
    OPIX