  • Data: 2005-02-18 10:43:06
    Temat: Re: Co na przelewie do US ?
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17 lut o godzinie 22:52, na pl.soc.prawo.podatki, EMPI napisał(a):

    > Hej !
    >
    > Chciałem sobie wypełnić przelew do US i mam zgryz.
    > Co wybrać w polu "symbol formularza lub płatności" ?
    > Normalnie bym wpisał PIT-5 (bo taki mam charakter firmy),
    > ale rozliczam w tym roku podatek ryczałtowo

    Khmm.. to albo jesteś na KPiR albo na 'ryczałcie ewidencjonowanym' ??
    Nie da się "być" na jednym i drugim.

    > ....czyli 1/12 podatku rocznego z 2003 roku co miesiąc....

    Skąd taki pomysł?
    Podatek od przychodów ewidencjonowanych w formie ryczałtu odprowadzasz od
    uzyskanych przychodów a nie w oparciu o jakieś historyczne dochody.

    > ...dzięki czemu nie muszę składać PIT-5.
    > Więc nie wiem co tam wpisać : mimo wszystko PIT-5 czy
    > może samo PIT , czy coś jeszcze innego ?

    Jeżeli to 'podatek ryczałtowy' to symbol PPE

    --
    Herbi
    18-02-2005 11:43:04