  • Data: 2007-07-02 09:17:38
    Temat: Re: Co może być na rachunku??
    Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 02 Jul 2007 09:17:31 +0200, PiotrB. napisał(a):

    To ja jeszcze dodam swoje trzy grosze, gwoli uzupełnienia :)

> [...]

    Jeśli to zrobisz, automatycznie podpadasz pod ustawę z 29.7.2005 r. o
    zużytym sprzęcie elektrycznym i elektornicznym (Dz.U. 180/2005) i stajesz
    się wprowadzającym na rynek sprzęt elektryczny i elektroniczny.

    No chyba, że już jesteś zgłoszony w rejestrze i znasz wszystkie tego
    konsekwencje ;)

    > w opisie kosztu? w opisie wpisujesz ogólnie czego dotyczy koszt
    > gdzieś tak w 40 znaków maksymalnie. np. "Zakup części składowych
    > czegoś tam" a szczegóły co i za ile kupiłeś są na dołączonej fakturze.

    Rozwiązanie Piotra, w nawiązaniu do tego, co napisałam wyżej, byłoby
    lepszym rozwiązanie. Fakturujesz usługę i zużyty do niej materiał i sprzęt.
    :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna