    From: "wk" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Co jest dowodem dla US?
    Date: Fri, 16 Mar 2007 10:54:48 +0000 (UTC)

    Krzysztof <o...@w...pl> napisał(a):

    > Zle rozumujesz - w akcie notarialnym bedziesz mial wpisane, ze na
    mieszkanie
    > masz 100% kredytu - wiec kasa z poprzedniego mieszkania na nie nie poszla.
    > Bedziesz musial przedstawic ten akt w US.
    >
    > K.

    Krzysztof ma chyba rację, czytałem bardzo powoli akt notarialny, i jest tam
    jak BYK, kwota zakupu i kwota kredytu. Więc chyba się nie da tego obejść? Ma
    ktoś jakieś propozycje? A co jeśli 50% kwoty ze sprzedaży starego mieszkania
    przenaczę na kredyt na nowe, a 50% będzie po prostu na koncie? Podatek
    zapłace tylko z 50% kwoty? Pewnie powiecie, że z całej kwoty bo w ustawie
    jest wyraźnie, że ma być spożytkowane 100%. Ale ja znowu przekornie, a co
    jak zobie zostawię przysłowiową złotówkę niewykorzystaną? Kuźwa mać, ale
    chore to wszystko....