  • Data: 2011-11-29 18:11:44
    Temat: Re: Cło, vat - ile będzie mnie wynosić
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Ja rozumiem inaczej :-(

    Rozwiń swoją myśl.
    http://prawo.legeo.pl/prawo/rozporzadzenie-ministra-
    finansow-z-dnia-6-sierpnia-2004-r-w-sprawie-szczegol
    owego-trybu-i-warunkow-przedstawiania-towarow-i-doko
    nywania-zgloszen-celnych-w-obrocie-pocztowym/

    "4. Z zastrzeżeniem § 9 ust. 1, w przypadku gdy przesyłka pocztowa zawiera
    towary,
    w stosunku do których nie istnieje obowiązek uiszczenia należności przywozowych
    i podatkowych, funkcjonariusz celny przystawia na przesyłce pieczęć: ,,Urząd
    Celny w.........................Objęto procedurą dopuszczenia do obrotu."