  • Data: 2002-05-27 07:38:59
    Temat: Re: Chce oddac US podatek - czy moge? Pomocy!
    Od: "Piotr" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    strony > www.podatki.pl, nastepnie oblicz o ile pomyliłeś się.
    > A następnie najlepiej dla obu kwot i dat osobno, policz ile należy się
    odsetek > do chwili wpłacenia do US.

    1) chyba mogę wykorzystać wersję próbną kalkulatora IP z tej strony
    (ułatwienie)?
    2) Jaki dzień przyjąć jako datę powstania zaległości? 30 kwietnia,
    odpowiednio 2000 i 2001 - do tego dnia należy przecież roliczać PIT.

    zakładając, że w 1999 zapłaciłem za mało o kwotę A, a w 2000 - o kwotę B,
    liczę odsetki:
    dla kwoty A - od 30.04.2000 do dziś,
    dla kwoty b - od 30.04.2001 do dziś.

    Czy dobrze?