  • Data: 2004-05-03 21:20:31
    Temat: Re: Bylo "0", a ile teraz??
    Od: "Regand" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak więc ustawa o VAT nie dotyczy usług wykonywanych poza granicami RP.

    Aha, a więc tutaj jest zmiana :>
    A nie wiesz przypadkiem gdzie to dokładnie pisze?

    > W artykule chyba 146 (piszę z pamięci, więc mogę się mylić) są określone
    > usługi, które uważa się za wykonywane za granicą, jeśli odbiorca spełnia
    > określone kryteria (czyli np. jest firmą zagraniczną).

    Chodzi ci o art 27.
    A więc wg ciebie jezeli podlegam pod ten artykuł, tzn miejscem wykonywania
    usługi nie jest polska ani UE.
    A wiec niby wogłule vatowcem nie jestem? Usługe wykonuje zagranicą, vatu nie
    ma a jedynie dochodowy?
    Czy moze jeszcze dochodowy płace tam gdzie wykonuje usługe ;)