  • Data: 2011-11-20 21:23:17
    Temat: Re: Brat cioteczny - ktora to grupa?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/20/2011 2:52 PM, Slawek Kotynski wrote:
    > Brat cioteczny (wspólny dziadek, różne babcie)
    > - która to grupa podatkowa?
    > Chodzi o darowiznę działki.

    wg mnie trzecia, ale ja tam zawsze kiebski bylem z pokrewienstwa.

    3. Do poszczególnych grup podatkowych zalicza się:
    1) do grupy I - małSonka, zstępnych, wstępnych, pasierba, zięcia,
    synową, rodzeństwo, ojczyma, macochę i teściów;
    2) do grupy II - zstępnych rodzeństwa, rodzeństwo rodziców, zstępnych
    i małSonków pasierbów, małSonków rodzeństwa i rodzeństwo małSonków,
    małSonków rodzeństwa małSonków, małSonków innych zstępnych;
    3) do grupy III - innych nabywców